.:tiffany:.
links

delphine
tingyu
yineng
sec1nybt
sec2nybt
sec4nybt

baona
densye
huizhuang
jasmin
jiali
jo
mingyi
rachel
siying
tingyi
yihong

Friday, November 28, 2003

wah..so long never post liao..now damn tired..last night slept at 4.15am and woke up at 7..play cards with eliz and jo..haha..den as a result..i fell asleep on the bus and missed two stops..hahhhaha..anywae..went out with L jie ying..del and eunice..went to watch brother bear...veh nice!! hehhehe...L jie ying cried..big news..hahhah..

~*TiFfaNy*~
3:30 AM

--------

Tuesday, November 18, 2003

hey..todae we went for training..training ended early and mr wee went with shu ching sing ying and june to choose team shirts for next year..hope they choose nice nice one..heehee..but anywae..the rest of us went to cine to watch movie..wishing stairs..haiz..watch two times liao..but i dunt really mind..coz i pay through ez link..hehe.. tingyu and becky went back first.. so they dint watch with us..cindy left too..coz seh needed to go for rock climbing...we going with her on fridae..cant wait! haha..anywae..we took neoprints before and after the movie..ot was fun..but we kinduff screwed up the first one becoz of my mistake...put the wrong combination then got some funny funny thing appear..if you are reading this..sorry k..but anywae..it was not a major screw up..but we need more practice at it..haha..tomoro we are going to have extra training again..and btw.. yi neng is fuzzy bear now..not brown bear..haha..

~*TiFfaNy*~
5:06 AM

--------

Monday, November 17, 2003

yoyo..todae we went fer extra training..haha..it was really fun..and we did PT!!!!!!!! haha..then jiwen was lagging behind..still wondering how she managed to find her way..anywae..i felt a sense of satisfaction after the PT..hehe..
Btw..we all got new nicknames now.. tingyu is AHMAH..yineng is BROWN BEAR.. delphine is BANANA..becky is BANDUNG..jinwen is SLOW MOLE...anni is GRASSHOPPER..i am PEANUT..actually supposed to be tiffino one lor..haiz..haha..but i think all the names very cute..haha..now i must commit the names to memory..hehe..i gtg now..tata

~*TiFfaNy*~
5:36 AM

--------

Saturday, November 15, 2003

i am back home..kena grounded for infinity..haha..todae training quite ok..only thing when we did the drill my legs almost gave wae..damn tiring..then got this damn damn damn damn cute little six year old boy..so jie ying and i played with him..sooooo cute man..den halfwae during training shermeen had serious cramp..looks damn pain..like labour liddat..den todae is also jie ying;s bdae..so we gave her a really really soft cushion..soo nice..then that stoopit mr wee..go and wish her happie bdae..then spoil the surprise..haha..oh and mr wee showed us the bag again..damn farnie..den when sing ying and i were in the cafe..he showed us again...this time better..he carried it the haversack way..soooooo farnie k..haha..tomoro i going sentosa with my auntie.. long time ago i already promised her..todae then i remember coz she called and told me mum..hehe..actually mingen they all planned to go tomoro..but since i'm grounded.. cannot go..but my mum allow me to go with my auntie..so just have to make do with it..oh man..i must get rid of my fair skin..really freaking me out..haha..the thing getting long..cya!

~*TiFfaNy*~
3:10 AM

--------

Thursday, November 13, 2003

yoyo..so long nv post liao..haha..aywae..we finally finish cleaning the house..den we dicided not to stay..coz it;s really freaky..then the lift totally totally freaks me out..anywae..my friend;smum decided to reward us for cleaning the house..so she brought us to marche..shiok man..we went there after briuan;s graduation concert..all the little kids were so cute..all look so blur on stage..haha..then we took alot of neoprints..very nice..but all look the same one..then we went back to swim..we put alot of sun tan coz we ssaw that the sun was damn hot..then when we finish applying..the sun no more.. so pissifying..anywae..tomoro we going sentosa..haha..oh and btw.. i dunt love beyblade horr.just feeling sacarstic at that particular moment..haha..

~*TiFfaNy*~
6:12 AM

--------

Tuesday, November 11, 2003

oh man..where are they? i just came back and jo eliz and jess are like missing... then the room in a total mess..all the stuff lying around..anywae..just went to watch movie with del tingyu and yi neng..we watched the park lah..then at the end yi neng was crying coz it was so sad and del was laughing at her..hahha..but before the movie right..we went walking around looking for things that can be bought as a team..but very hard lor...but so far..we want team bra..haha.. yi neng serioulsy needs a sports bra..it;s like vibrating like siao..hahaha..but anywae..i dunt love beyblade k..hehe..but meg;s bro always make me play beyblade with him..god lor...torture..every night also liddat..at least better then last time..last time he make me stand at one side of the room and hold a pillow on my head..then he would throw another pillow to try to hit the pillow off my head..not fun k..haha..anywae..i going to pack meg;s room now..decreease the shock she will get when she comes back..see so kind..haha..bye~

~*TiFfaNy*~
2:24 AM

--------

Monday, November 10, 2003

i love beyblade :)

~*TiFfaNy*~
4:55 AM

--------

Sunday, November 09, 2003

yoyo..at meg;s house now..the new one..jo and eliz went back..so we dint stay at teh old house..coz very freaky for two ppl to stay only..heehee..todae we cleaned like siao..the walls are now sparkling clean..heehee.. but it was tough k..dunno why the house got so many walls..then we ate pizze..and 12 chicken wings..damn full now..need the toilet..but meg is bathing..must ren! heehee..den we took alot of pics while we were cleaning..look so hardworking lor! haha..i gtg liao..the toilet is going to be available soon..must get ready and cheong! bye!

~*TiFfaNy*~
4:32 AM

--------

Saturday, November 08, 2003

sheesh..finally everything is working..heehee..anywae..yesterdae sucked..couldn;t play properly at all..and mr wee gave me attitude talk..jie ying too..not blaming them though..they care wad..but still quite sad..then the sec 1s were kinduff avoiding me..maybe del make them or wad..coz i think she still damn pissed with me over that dae..then she diao me lor..i was toking to her..then she just looked away..wad the..then shu ching also scared of her..coz she asked both of us to shut up...cuz we were laughing at anni while mr wee was serving to her..cuz she slided around..so scary lor..then of cuz we stop laughing lah..heheh..oh ya..then during lunch right..we were at the cafe there..den they were testing us on some pattern thingy..so hard lor..then they like solve it so fast..only me left..then they give up on me..but it was really really hard..but nvm..next time better then join this type of stuff..make them sian only..haha..i gtg and pack stuf to go meg's house..bye!

~*TiFfaNy*~
7:48 PM

--------



hmmm..wdas happening..have to keep publishing..

~*TiFfaNy*~
5:50 AM

--------



hmm..thanks!!!!!!!!!!!!!!!!! omg.. so nice lor! tingyu you're my saviour!

~*TiFfaNy*~
5:43 AM

--------



Yoyo tiff I'm done with your blog liao but I can't see u online:D:D:D Doesn't it look nice?? heeheee nvm but I changed some colors too...and I DID change the font size!!! hahahaha kk...cya~
*Tingyu

~*TiFfaNy*~
3:24 AM

--------



hmmm...better get tingyu to help me man..

~*TiFfaNy*~
2:50 AM

--------

Friday, November 07, 2003

why the font size so farny..must get tingyu to help me liao..

~*TiFfaNy*~
1:28 AM

--------

Thursday, November 06, 2003

oh man...wads happening..html is sooo confusing..

~*TiFfaNy*~
12:00 AM

--------


tagboard
Powered by TagBoard Message Board
name

email

message(smilies)